jag saknar dig

Kom nyss hem från

Efter att ha sett "jag saknar dig".
Det är nog min nya favorit film,Ser inte så ofta på film,
För jag inte filmtyp precis! Haha!
Tina och Cilla (nykomlingarna Erika och Hanna Midfjäll) är enäggstvillingar på väg att fylla 15 och hormonerna går på högvarv. De är så olika man kan bli; Tina är den populära som lägger alla tankar på smink och killar medan Cilla är den udda feministen som engagerar sig i teater och välgörenhet. På mammans födelsedag sker en tragisk olycka och att växa upp som tonåring blir plötsligt svårare och tyngre än vanligt...

Alla i biosalongen grät!
Och då menar jag alla!

Ni borde se filmen ;)
Otroligt bra,sorlig,bäst o.s.v....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0