Fixa Sovrummet!

Just nu fixar vi mitt sovrum! dte komemr bli sååååå najs!
vi har kapat väggen mellan mitt och mitt gamla brors rum!
Men jag får just nu sova nere,Man kan ju inte sova i ett tomt rum med damm och träplankor överallt?
UCH!
Såhär sover jag just nu,Omringat av skåpen som stod i kontoret (mammas och pappas nya rum)
Har jag smutts på linsen eller!? :-O

Men annars idag så har vi köpt 5 koj fiskar!
jag vade en (ett måste att ha den).
Den är svart,silver och typ lysande röd <3
tjej/kille...Den heter Gustav endå <3 (döpt efter gustav Schäfer i tokio hotel).

Har nyss duchat och ska nog sova nu,Måndag imorgon!

Natti natti <3  Kramar och pussar från Zagii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0