Min klädresa...

1 1an började det med att jag inte vågade klä mig och jag blev retad
för att jag hade på mig för små kläder!
senare så började jag använda smink i typ 3an och
alla frågade varför jag hade smink,Jag hade inget bra smink häller...
Det var typ bara uselt!
Jag trodde att jag kunde vara poppis för att jag var en wannabe Punkrockare....
Och det gick ju ''perfect'' ...
Allt handlar inte om att vara poppis!
I 4an var jag helt .. Crazy....Jag sminkade mig,tog någon blå och lila sprayburk och sprayade håret blått typ >_<
ooo jag har bildeeeer x)
Hahahhaa :S
Jag vågade klä mig!
Men jag lite senare började ÄLSKA japan
och läste alltid Fokis blogg!
jag och louise försökte se ut som sånnahär Kawaii's eller vad det
nu heter ;) och då hade jaggg denhär bloggen!
här kommer mer bilder från det!
och det var då jag böejade använda färgade kläder! ist för
bara svart svart svart! tack Lollie <3
haha :P <3
och så läser jag nu SOLO och Frida
där får jag många tips om hur jag kan klä mig! :P
man får mycket frisyrtips,sminktips och sånnahär saker...
Nu är jag ''IN LOOOVEE'' i DJ musik,sånnahär vad ska vi kalla det..?
Dansmusik typ! ;P Till ex: Like a G6 är ett  bra förslag! :)
haha :-)
Min stil är nu såhär:
haha suddig bild och dåligt förslag...men aa :) <3
och där vart det lite svart...hahhaha :)
Tack så mycket:

Louise BW = Dedär med Kawaii fick mig att gilla färgade kläder! :)

Saskia T = Älskar din stil och du fick mig gilla TH och TH's berättar att man ska våga klä sig <3

Marina DS = Lärde mig att sminka mig x) haha <3

Emelie D = För att du är min bästis och betyder allt för mig <3  haha <3<3<3

Tips för att få bra Självförtroende:
Börja med lite i taget!
Försök inte att se ut som alla andra!
Skaffa dig en egen stil!
Älska dig själv!
Älska ditt utsénde även hur du än tycker tat du ser ut <3
Bry dig inte om vad andra säger om din stil/ditt utsénde! du vet att du är snygg!!!
Smycken/accesoarer (eller hur det nu stavas...) får allt att bli 100% snyggare!
100 pussar och 101 kramar från zagiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Kommentarer
Postat av: Saskia

Aaaah!! guh vilken fiin blogg du har Saga o va bra att du har börjat blogga (hehee o ja har slutat typ) o ja såg ditt rum guh va SNYGGT de blev!!! Puss saknar dej!! <3 <3 <3

2011-06-21 @ 22:51:37
URL: http://zassiez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0