Meeen vart är batteri laddaren?

Jag har ju haft sommaravslutning och jag skulle gärna lägga upp en video från den och bilder...
bara jag hittade batteri laddaren....
Men iaf,Vi sjöng en Grease låt,den heter typ we go together eller ngt :)
Ja,Ni vet säkert vad jag hade på mig om ni såg bloggen innan!

Jag har sovit hos min kompis Lina i 3 dagar! Hahah!
Vi spelade bedminton 24/7,jag lovar haha :-)

På fredag kommer det mycket bilder och videos (eler på lördagen)
För jag och Lina ska på Grönan! Haha :-)
Vi ska åka frittfall som är lite lässkigt men kul!
Förra året blev jag mer rädd när jag gick av än vad jag var då... haha :-P

Sorry för att det inte kommer några bilder nu!
men ni får hålla ut ett tag till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0