Grönan (inte jag som har fottat)

Tyväääääärrr hade jag inte med min min camera pga att min camera hade slut på batterier!
Men jaa! här kommer bilder från det jag åkte!
Jo,Jag åkte ju allt (förutom sakerna för bäbisar) haha :)
men det jag rekomenderar STORT! (inte lässkigt)
är Frittfall Tilt,Extreme och bäst av allt! Insane!
Här är dom roligaste! hahah! :)
Extreme som snurrar uppochner och uppochner åt sidan och sånt.. Skit kul men läbbigt på slutet när den stannade uppochner! hahah men askul!
Den är INTE  lässig! man tror det men när man väl har åkt den så blir du galennnn <3
Förvarning: Om du lätt börjar må illa så rekomenderar jag INTE!

Insne är nog den roligaste! vågade först inte åka den!
Men effter jag hade åkt Extreme ick jag lusst att åka den!
Och det gjorde jag! I kön var jag SKIIIT Rädd! men när man åker upp blir man rädd men medans man åker så är det skiit kul! Försökte få min kompis att åka den,Men hon vågade inte!
Vi berättade hur det gick till och effter ett tag vågade hon! (eller inte?)
Påvägen upp så ville hun gå av men det fanns ingen återväg,Sen åker den uppochner och snurrar och i typ 2 sek åker den uppochner rakt ner mot vattnet (inte i vattnet...eh)
Cameran som fottar är när man har stannat när man är klar! Hon tyckte den var skitkul och ville åka mer men då skulle vi dra hem!
Förvarning: Det finns 2 sidor att sitta på på en sånhär vagnsak och på ena sidan (längst mot dit man åker uppåt)
ska du sitta på om du är rädd! den andra sidan är lässkigare! då lugger man typ på magen i dendär saken man sitter i!!! börja med den mindre lässkiga! :-)

Frittfall Tilt!
Lutar 10 grader neråt när man åker ner och upp! Skitkul och åker ner fort!
Man sitter ganska obekvämt men det tänker man inte på! man sitter på en halv stol typ och rässten
är en pinne man sitter på typ... (ingen skillnad på den och vanliga frittfall)
Förvarning: Man kan inte andas på nervägen (2,5 sek)

Insane
Extreme
Tilt! Tjohoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0