Blablabla...

Hade skitdag igår!
Hade ''0'' Lust igår att skriva,Jag började på något men raderade det!
Allt blev fel igår och ångrade mig mycket hela tiden!

Man iaf så har ja nyss målat naglarna!
och hittade batteriladdaren till kameran! men nu hittar jag inte
sladden till datorn-Cameran så jag kan tanka över bilder.. :S
Krånglig väcka...  Men vad ska man göra åt något sånnt...?

Det regnade asmycket idag och det åskade... :S
Men Fkatist så gillar jag regn.... :) haha

Imorgon drar jag till Småland (kalmar)
Skit kul! har saknat min kompis Fanny skit mkt <3
Klicka på dedär som är understryket så kommer du till hennes skit snygga blogg! haha :-)
ska åka 40 mil i ca 5 tim!
Vi stannar på max/ McDonalds och äter ngt..
Gissa vad jag ska ta? Kyckling sånnahär typ kycklingbitar hahaha... Skit gott...
Men vad ska jag dricka? Milkshake / Cola / Fanta / Fanta exotic..? Eller har ni ngt bättre förslag? hahaha :)
Äh ska nog fortsätta kolla runt på min Facebook!

Hoppas att du har kul i spanien Lollie <3 :) Miss yahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0