Paris Hilton - Ett liv i rampljuset , Ego woman , m,m

Idag var jag i stan,men när jag skulle träffa mina vänner kom bara 2 av dom fast de typ var 16 st som skulle komma...
Så vi pratade bara lite,Sen kollade jag,mamma och pappa i afärer skit snabbt!
För våran parkeringstid skulle annars ta slut så man får böter! Gahhh!
Men vi åkte till coop forum och där köpte jag massor utav päron,LOREAL paris - Glam Shine Fresh (den gula).
Den luktar såååå gott och är så himla bra! och så mamma köpte denhär mascaran! ;o Men jag skulle testa om den va bra (Jag vet att den är det och de var den) och om den var bra skulle mamma få den annars jag!HAHAHA!
Dendär är den bästa,Den gula har jag ;)
Den gula är den nässt bästa! (Har testat alla domhär)
Bäst!
Nässt bäst!
Väldigt bra!
Ganska bra!
Bra!

Nu säger inte jag att dendär längst ner är dålig,För det är den inte! Men
dedär är ordning som jag tycker är fårn bäst till bra! :)
Testa gärna den längst upp! den är super bra! 

Här kommer bilder på mina nya böcker och mitt läppglans ;))
Alla! ;)
Mitt snygga läppglans ;)
Ego-Woman ;))

Läser Just nu! ;)

Denhär boken handlar om Paris Hiltons liv! ;) Köpte allt på Coop forum Hahaha :) diggar den afären! det är ju allt man kan köpa där!!! Yayy!

Dagens fail bild! HAHAHA!
Tappade paris boken lite och Ego Woman ropar: WOHOOOOOO! HAHAHA!
Kolla på min min,Hahaha,Lite rolig bild ;))
Puss och kram från Zagiiiiiiizen

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: Tack sötis!

2011-07-31 @ 19:23:55
URL: http://sandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Maskara 8D...

2011-08-08 @ 19:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0