Lalalalalaaa...

Just nu håller jag på att ladda upp bilder från min dåliga kamrea...haha :)
Det tog ett tag för igår laddade jag oladdnibngsbara batterier så dom typ smälte...WOOPZI .. :(
och sen fick jag ladda om batterier (ett par andra)
men i alla fall så fick jag Cubase igår :) Det är ett program som kändisarna använder i studios när dom ska
spela in sina låtar! Det funkar UTMÄRKT på min dator men måsste ominstalera (för 5 gången) för att
denhär gången funkar inte microfonen...
Nu har kamerabilderna importerats 60 Av 141 bilder..hehe!
Men jag får vänta med att lägga upp dom..
Jag måsste tömma kameran idag för ska till mitt andra sommarställe Blidöööö! :D
....Den har iallafall laddat upp mer än halva nu....
Medans lag fixar bilderna bjuder jag på en utav mina favoritlåtar för tillfället :)
Bra låt vah??
Jo juste,jag har ju hennes skiva hemma så jag har den på datorn så nu ska jag fixa mer låter till min mobil! :D
BILDERNA ÄR KLARAAAAA!
Min fina hund :D
Min fina lilla yngsta kusin Tilda :)
Stora huset med kök och sovrum och vardagsrum och Matrum och Dass :D
Våran mysiga stuga :D Bakom dedär trädet..hehe hade bråtton skulle säga hejdå åt alla :)
Nej nu ska jag äta frukost och leta effter min katt som har sprungit bort.. hehe :O
En gammal bild på mig och min söta katt ''Furbee'' KOM FRAM!
LÅTEN HAMNADE LITE LÄNGRE NER IST....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0