Födelsedagspressenter fottade av ... Gissa vad?

Jag fick en bärbar dator,Minecraft (ett roligt spel) och en datorväska av
min pappa och bror!,mamma jobbade,men de var av henne också :-D
Min bärbara dator är en HP och är en Intel Core i7
Det är en ny modell och har ett rött klistermärke också som det står RADEON på :)
Och så är det ett Windows 7 märke brevid dom och så har den en finger scannare,Vill inte
installera den,då tar det typ 7 ggr långsammare att sätta på datorn :(
Nu ska ni få se vad jag fick av min bästaste Mormor!!!!!!
första bilden,Den är fottad av YouCam av min dator :) Lyckades inte så bra med inställningarna så bilderna blev bra,men ska fixa det senare ^^
2 nagellack,2 paket nagelsmycken,rosor med söta stenar till,500 kr,Ögonfransböjare och dom sakerna låg i 2 små söta påsar som ni ser i bakgrunden :D

Datorväska,Denhär datorn är bättre än min andra som inte var bärbar....Haha :D
Titta vad jag fick av min bror,MINECRAFT!
BILDER PÅ KUL!


jag har tänkt att börja med något nytt på bloggen!
Det ska kallas: Randombilder!
Ska bara gå in på något av mina fottoalbum på datorn och klicka i 5 st Randombilder utan att jag vet vilken det blir!
vad tycker ni om det???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0