Till alla ''Tokio hotel Haters''

Dethär är det gölligaste jag läst i hela livet! .. tror jag ..
Men det är så gölligt att jag fick värsta kicken :)
Man blir glad ^^

Bill: If someone says Tokio Hotel is something bad, we wont mind,and I can live with that. But if we hear something about that they touch our fans we can get really angry.

Tom: Yeah!, they can come to us,not to our fans


Stämmer!Men tycker inte att TH haters ska säga något alls!
Säg inte till fansen,Inte tokio hotel heller!
Man kan inte hjälpa att man är kär i ett band och massor utav låtar!
Låt fansen vara! :-)

Det var faktist gölligt av Bill och Tom att säga sådär!
Supergölligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



lyssnar på
en skiva som jag fick idag från en tidning för att jag kom med i en insändare!
Lyssnar på Brand new eyes ''Paramore''!
:D

Men iallafall så kanske du kan börja tycka om tokio hotel?
1.Lyssna på dom enda tills du hittar en bra låt,sedan en till,en till osv!
2.Kolla på en bild länge ;)
...Hoppas att du gillar dom nu... Dom är ju värsta omtänksamma bandet :D

Nyårsafton!


This is to Tokio hotel <3
Tokio hotel som jag älskar :)

Lite mer..Mmmm..I livet....
Älskar dendär Choklad HAVREDRYCK! ;)


Pöss på dig om du läser min blogg eller läser den nu :)


Haha! startade en grupp på facebook för min blogg för att göra lite reklam...
Älskar bloggläsare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0