Sommaren 2011

Nu börjar hösten!
Äpplena börjar bli klara,Det blir ''Höstväder''!
Har nyss varit ute lite och fottat,kom nyss in och såg ett stort måln som åkte upp otroligt fort!
Nu är det ett stort grått måln över oss och det spöregnar!
Det är ganska mysigt att höra vattendroppar som slås mot fönsterutan! Haha :-)
Som sagt så var jag i småland i somras! (stog i något inlägg i juni)
och här kommer lite bilder fårn vad jag har gjort! ;)
jag paddlade kajak på öland! Mysigt! ;)
Jag i vattnet! Det var lite svårt haha ;-)
Min fina vovve Skruttis!
Min pappas bror,Min pappa Och jag!
Våran tomt,Vägen,Muren,Fält med majs!
Sen åkte vi hem och 2 eller 3 dagar senare åkte min familj ut till Blidö! ;)

Stranden mittemot huset på blidö!
Blev el liten bild,Men så ser hela stranden ut!
Vi åkte till en mysig liten ö! (dedär var bara en utstickande del av ön...HAhaha)
Skål,Sprite-Fanta,Jag och Sötis på en båtresturand ;) Vi åt sallad och en macka med mycket sallad på,Vi gjorde tvärt om andra dagen! haha :D
Där min hund står halkade jag i preciiis framför båten och landade i såndär tång och fick simma till stegen på baksidan av båten! hahaha :(
Min pappa dyker medan jag och louise badar!
Min hund badade! hahaha,såklart ;-)
Min pappa lärde sig gå på vatten,hahaha!Här Här kommer lite bilder från idag!
<---Så tycker jag om min sommar!
Äter ett (litet) äpple!


Idag har jag fått hämta stora hinkar halva med stenar upp till dammen!
Jag får 10 kr för varje hink! Tjänade 100 kr! ;-) Sen blev jag svettig,Trött och smutsig!
Så jag gick och tog en kall duch!


Kommentarer
Postat av: En blogg om Kevin

Gud va mysigt! Vilka sommarminnen du får bära med dig :)

2011-08-09 @ 21:34:57
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/
Postat av: Alice

fina bilder och fin blogg! Allt bra? :D

2011-08-10 @ 11:18:26
URL: http://littlemisscool.webblogg.se/
Postat av: Alice

Tack och varsågod :D och allt är bra med mig :)

2011-08-10 @ 23:21:41
URL: http://littlemisscool.webblogg.se/
Postat av: M&M- en fotoblogg

Nice bilder och Grym blogg! :)

Följ oss via bloglovin så följer vi dig? :):)

2011-08-16 @ 19:22:08
URL: http://momfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0