Första dagen tar slut och blir andra dagen!

Idag kl 00:00 låg jag och min kompis och pratade om justin bieber,vi sa att vi kunde gilla honom på facebook
för han har ju några bra låtar...
kl 00:10 började vi lyssna på mer låtar,Vi gjorde en Justin bieber lista på spotify!
Vi lyssnade till kl 03:15 ungefär och då låg vi och pratade om honom!
Vi fick lite BieberFever! haha!
''Min Kompissss'' somnade på ca 1 tim,Jag somnade efter ungefär 3 tim!
hade supersvårt att somna! Hon med! haha!
idag har jag bara haft bieber i hjäran!
Men snart är våran första dag slut!
varje dag den 6 augusti ska jag och ''hon'' sova hos mig och lyssna på JB och lite saker <3
2011-08-06 kl 00:10 - Dagen då jag och ''Hon'' blev ''In love'' i Bieber!
10 minuter kvar på första dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0