Lucia och historian om sagas chokladbit...


Hej alla bloggläsare som hittade hit!
Idag hade vi lucia tåg i skolan!
och förästen så har jag asont i benen...
Stratchade hela tiden igår,och i 41 eller 51 min idag..Men aja...             Zagii ... Mmm det luktar potatismos
Det kanske inte ni tycker är så interesanthhh!..

effter som att det är lucia idag så hällsar jag alla.. aa.. En bra lucia helt enkelt!!
... Kär kommer lite mer bilder ifrån dagen ...


Historian började med mig..När jag åt en chokladbit...Den smakade...


...SUUPERGOTT..Det var såå nära på att jag skulle ge den till min mamma/pappa
för den såg äcklig ut..MEN DEN VAR SÅå GOOOD....


...Men skruttis tyckte att chokladen stank enda ner till henne...UCH UCH UUUCH!

..Och där tog historian slut ..

Kommentarer
Postat av: Heedig!

Haha! Gulliga lilla skruttiiis!! <3<3<3 saaknar dej fett mkt! vi borde göra nåt nån gång!! <3

see ya!

//Heedi

2011-01-20 @ 07:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0