Helg! ääntligen <3 (Bildspeccial)

Okej!Nu är det hälg igen!
Sååååå bra! Och förlåått att jag inte skrivit på länge men det e för att min
dator har varit paj (trasig alltså) joo men nu är den bara seeeeg
så är på min kompis dator hos saskia :-)
Har varit med henne hela hälgen och vi har gjort pepparkaks hus och en
liten filn som jag kanske lägger upp senare (tror inte det)
men aa..men får ju alltid se...
men här kommer några bilder från hälgen hihi.. :-)

så ser vi ut effter att ha pyntat...
och tillsisst vart det såhär...
nu e ja ren .. OCh mitt smink har runnit för jag somnade påvägen mot saskia...

o här e saskia,som nu också e ren!
Smaaajjjlllliieehh!! :-D
och där är vi igen :-)
Nu är det Sleep over partyyy!!!!!!!!!!!!!!!!
och så åt vi taco nu hos saskia!
sådär vart min bit..eh..saskia han äta 3 rullar och jag åt bara 1 såndär tacoships... :-)

Nu ska jag nog fotta lite och fortsätta att ha kul med saskiiih :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0