Snyft,snyft,Host,Host,Trött,trött...

Varför???
För att jag är förkyld! det är absolut INTE kul!
Jag kommer efter i skolan! Men en fördel är ju att
jag slipper skolan!
Men iaf så är jag supertäpt,Ont i huvudet,trött,snorig och sånt!
idag efter skolan så var jag utlåst i 4 timar!
för att nycklarna var inlåsta,Jag bad min bror att gömma dom där han brukar,MEN NEEJJ!
så jag lyssnade på musik från mobilen på studsmattan,läste tidningar (från posten alltså)
åt äpplen och bär från våran tomt,Köpte dricka och godis (har alltid pengar (;)
och sen somnade jag 30 min innan min bror och pappa kom hem,Tydligen så var det något kvartsamtal!
men fatta vad jobbigt och slöseri med tid att bara vara ute helt sj!
Alla mina kompisar var o handlade/bortresta/bor inte i närheten och sånthär! mhhh....
Jag har inte haft en bra dag idag,För igår började jag bli förkyld,men ville gå till skolan idag!
(tisdagar <3)


Inga pussar eller kramar från mig idag,Då kanske jag smittar er!
men godnatthällsningar från Zagii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0