HBD Gustav Schäfer!


Idag fyller min älskade Gustav Schäfer
i tokio hotel 23 år!
Sötaste,bästa trummisen i världen!
Eller inte bara trummis,Sötaste över allt
annat också! Haha ☺ ♥
Jag har gjort en äppelpaj som det står
"GS ♥" Som står för Gustav Schäfer ♥
Jag är helt galen i Gustav som alla ni
säkert vet om...
klicka på bilden och skriv grattis till gustav
på hanns facebook fan sida!

Fottad med min dator... tyvärr! :(
Men den innehåller smulpajsdegsak,mörk choklad,
ljus choklad,äpplen och vaniljsås och lite till!
Den blev supergod! Muums!


Kommentarer
Postat av: Fanny -Mina val, mina problem

SV; Hihi :D

Glöm inte att ställa massa frågor i min frågestund nu Saga! :D

PussoKramizzar från FannyBanny :D

2011-09-08 @ 17:18:14
URL: http://sskyttefanny.blogg.se/
Postat av: Fanny -Mina val, mina problem

SV; Jag vet! :D



Miss U!

2011-09-09 @ 22:39:05
URL: http://sskyttefanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0