A puppy,Not a Guppy!

har nyss kollat på idol 2011!
Såå synd att det tar slut! :(
menman får väll vänta tills imorgon igen då!
haha :D
Men iallafall,Mina förra fiskar hade vita pricksjukan (även i afärerna)
så vi fick pengarna tillbaka när vi köpte medicin för mamma berättade!
men nu har jag fått in våra fiskar som var i dammen (alltså dom små)!
Frånbörjan var dom 5 st,nu är dom typ 20...Omg!
Men mamma har sagt att om jag lyckas sköta dom perfect tills vår (när vi släpper ut dom i dammen igen)
så kanske jag ska få en egen chihuaua!
jag vet att jag går i skolan,men jag kommer ju ha ett specielt hund schema!
När jag vaknar börjar jag med att gå ut på en liten promenad med hunden,sen äter ja frukost osv...
Sen går jag till skolan och hon får ha sällskap med skruttis (familjens hund)
när jag kommer hem från skolan (kl 13:45 / 14:00) så går jag promenad igen (med båda hundarna)
och sen kollar jag ju om dom har mat och vatten kvar och sånt! :)
Tror ni att jag kommer kunna klara av att ha en egen hund?
Kommentera gärna vad ni tycker! Våga tycka!
Godnattpussar och kramar från bästa Zagii!



Kommentarer
Postat av: Lina

såklart att du klarar av det :D det är ju du det är vi pratar om!!!!

du är ju jätte bra med att ta hand om hundar + att du slutar tidigt jämfört med mig :) <3<3<3<3

2011-09-22 @ 21:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0