Bloggar mycket om skolan och mina vänner...

...Tyvärr!
Men lovar att jag bloggar om lite annat,bara ni skriver vad!
Idag orkade jag väääääääääärkligen inte gå upp från sängen!
Pappa tog fram mitt vintertäck igår som jag har saknat,det var så mysigt att
hålla sig varm under natten! ♥
Men jag har fottat med bilder från min skola idag,jag ska försöka på med alla mina
vänner någon gång på bloggen! :)
Men här har vi Chanda!
Redigerade bilder mycket,på slutet blev det fail och jag fattade inte hur man ändrade!
typ att chandas ansikte blev lite bulligt typ,och mina ögon blev kånstiga!... haha!
Hade lust att fotta i klassrummet,glömde bort totalt att
dedär stog på tavlan så jag fottade mig fort framför den,
Och gissa vad jag såg när jag kollade  på bilden?
MITT I PRIICK! ;)
Haha ☺
Louise och krykan,som gör en rolig min....Haha ;D
Haha,Älskar när Mimmizi (mörkbrunhåriga) garvar!
Sååå gulligt! Haha,hon får typ morrhår lr ngt (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0