Blidö

Nu när jag kom hem från blidö,har packat upp lite skit och saker så
tänkte jag att jag gör ett inlägg :) det är bara 10 mil dit ^^ hihi
När vi kom dit var det nog övrdrivet högt gräs... mina ben syndes inte...
När vi klippte allt så blev det värsta högarna...SHIT! :)
och så la vi i båten vid blidö kyrka,så vi fick åka till våran platts! :P haha ^^
Det var ganska mysigt att doppa fötterna i iskallt vatten... >_< dte var typ 21 grader bara...På klassresan i maj badade vi i 8 grader och alla badade i typ 1/2 tim :D
Otroligt mycket fåglar utanför McDonalds!
Är dötrött så ska nog sova lite nu! har somnat runt kl 2 varje natt typ,ar ngt problem så ja inte kan sova...
Godnatt :) <3
Pussar och kramar från Zagiiiiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0