Najsig dag!

Imorse igår vid 10 tiden (har jag för mig...) hade jag kvartsamtal i min nya skola som jag börjar i imorgon!
När vi kom hem satt jag bara och kollade på tv och sen åkte jag och min pappa iväg till LIDL!
När jag kom hem igen så gicka jag och pappa ut och fottade vid våran damm!
sen tog jag några bilder med hans kamera! ;)
Vi köpte fisk av ''Fiskkilen'' bilden som vi tydligen ska äta imorgon... Men då blir det räkorna som jag valde! Mums!!
Nyss var jag på mitt rum och fottade mitt aquarium (som jag inte berättat om) Men jag har köpt Neontetra fiskar och
igår var vi i djurafären (då köpte vi fiskarna) och köpte inredning till aquariet!
Sen har jag designat min loggbok jag igår fick av skolan!
Och som ni säkert väntat på är att få se min dator jag fick när jag fyllde år!
Har äntligen fottat den! Nu ska ni få se på många intressanta bilder i en

Pappa fottade näckrosen som slagit ut! Äntligen!
Gosade med kissen vid våran damm!
Jag älskar dig furbee! Älskade perserkatt!
Där var det jag som fottade! ...Det syns...haha!
Fottade de lilla vattenfallet ner till dammen!
Mitt aquarium...Var ''Skitsvårt'' att fotta!
Där är min nya dator! Otroligt bra och ny!
Blev en suddig bild! men där är den igen!
Mindre suddig bild!
Designad loggbok från Kunskapsskolan!
Mina betygs mål (suddigt ..som ni ser)
Någon annan sida! haha...
loggboksdesign igen... Haha! :)
Beach party - SUPERGOD parfym för många tlf!
En hög med converse! Mina lila gav jag bort till min kompis Liza,och så har min pappa ett par vita till! alltså 2 par par vita ;) Dom röda och rosa är mina,dom bruna och svarta är mammas och dom vita är min brors!

hoppas att ni gillade dagens superlånga inlägg,Just nu dricker jag äppelte! mums!
Men vi ses i ett senare inlägg idag eller imorgon om skolan! uch!
godnatt bloggläsare - Zagii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0