Kläder... Klä(D)er

Vad tycker du? :-PJag vet ju att alla tycker om olika kläder och alla har olika stilder! Men jag tycker om sånna kläder som bilden där uppe!

...och en lite skumm arm...Och så finns det ritade bilder ochså...med kläder..Alltså jag menar att man ritar ju inte nakna gubbar men en hel bild på en gubbe...Inte bara ett huvud.. :-P
..typ.. haha :-P  Där ser ni lite utav mina kläder ochså!!! :-)Mhmmmm! och så en bild p mig..Där man ser mian kläder liiiite..haha! :-Doch det syns att jag tycker om tokio hotel..

Aja! nu ska jag gå och lägga mig.. För det är ... Hel***et imorgon...
Gissa vad..? SKOLA! Guähuhuhuhu! :-(
Aja!! då kan jag iallafall skriva nya inlägg imorgon igen igen! :,-P


                                  ZAGII 4ever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0