Blogg under loven!

Tyvärr har jag inte tid att blogga
läs varför här: Klicka för att läsa!
Men jag kan lova att jag bloggar på loven
och ibland lite onödiga inlägg då och då! ;)

Under tiden jag inte har bloggar så har jag ju gjort
saker såklart...

Skolan har börjat,jag skulle ha blivit klar med engelska och matte
och redovisa förra veckan,men får göra det nästa vecka istället!

Min morfar har fårr cancer,han kan inte andas! :(

Skulle klippa mig nu på söndag,men min morfar..aa ni vet...
Så ska kanske klippa mig nästa vecka,i nästa inlägg kommer
det stå lite mer om min frisör och sånt!


Men iallafall så har jag planer inför år 2012 ((;

Runt den sissta Januari åker jag till Kenya i Afrika med
min farmor,farfar,mina 4 kusiner,min familj och rästen av pappas
familj! Kommer bli Awesome!

Någon gång i Juni så åker jag till Spanien med min kompis Louise och
hennes familj,dom brukar hyra lägenhet där på sommrarna! ((;
Vi ska bada så mycket vi bara kan! Så lyxigt,eller vad tycker ni?

Jag kommer kanske åka till blidö om jag får med mig lite
mer kompisar så det blir roligare,Sen måste jag fråga mormor om lov,
Det är hennes land,Så jag vet inte än! ((;

Jag tror mycket att jag kommer att åka till Tyskland (Berlin)
med min Bästa vän,Emelie,hennes mamma och min mamma!
Det blir väldigt roligt också!

Vad låter roligast och
vad tycker ni om att jag bloggar för lite?
Svara på komentarerna! ((;
Kramar från Zagii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0