Jag ♥ Mamma

Idag har jag haft en otroligt trevlig dag med mamma,
Först tog vi Taxi in till stan där vi skulle klippa oss,Det blev supersnyggt!
Sen gick och köpte doppressent till min kusin Tilda som ska döpas imorgon,
och så gick vi in på Fridays och vi fick vänta ca 45 min för att få en platts,
Men vi satt i baren så länge och drack goda drickor!
Sen blinkade våran lampa som vi fick och då fick vu plattser vid ett bord!
Jag frös typ ihjäl för att jag hade druckit 2 st ISKALLA drickor!
Sen drack jag en till Milkshake till maten som var kycklingfingrar med pommes!

Äter ships som förrätt på Fridays,Ser ju jätte glad ut,Och ni ser även mitt nya hår! (;

Haha,Så mysig min ☺

Natchosen vi åt sålänge,Mumss!


Ja! Skylten stämmer!

Kommentarer
Postat av: MIMMIZI <33

Super Söt frisyr Zagii <33

2011-10-21 @ 21:32:22
URL: http://mimmizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0