Halloween Fredag och förregår!

Igår i skolan (sista dagen,wioowaa) så var jag zombie!
och i förregår stack jag till stan med Mimmizi!
Köpte en tokio hotel afish av en jätte förvirrad kille,hahahah!
När vi skulle hem var det så mörkt att vi råkade åka en station för långt,det var välldigt jobbigt!
Just nu lyssnar jag på Newkid,Jätte bra musik de är ☺

Mys bild på min hund!



Så såg jag ut i fredags :)


Tyvärr går det segt för bloggen,Men det blev inga redigerade bilder idag,Tyvärr!

Idag har jag DJát lite,är fakstist rätt bra nu :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hej zagii! sasias kompis alexandra, du vet :) men din också! :) min fråga var om du kunde lägga ut en video när du dj-ar?? skulle va jätte kul! checka min nya blogg föresten!

2011-10-31 @ 15:46:23
URL: http://alexandrabystedt.tumblr.com
Postat av: deniseholmsten [ Foto, Illustration & Mode ]

Åh, nu är jag här igen! känns ju nästan tjatigt. tror detta är tredje-fjärde gången jag kikar in här idag! hihi ppuss på dig!

2011-10-31 @ 20:10:20
URL: http://deniseholmsten.blogg.se/
Postat av: Marina Love Ya

Saga, vet du hur äkta det ser ut, det ser ut som om du har blivit misshandlat! Och altitude ser lika gullig it som vanligt;)) <3 <3

2011-11-01 @ 16:18:34
Postat av: Saga

awwww,tack för alla fina kommentarer,men fortsätt kommentera nu folk ;)

2011-11-01 @ 23:39:15
URL: http://zagii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0