Rihanna konsert Stockholm Inställd...

Jaaaaaaaaaaaaa! JAG SKA PÅ RIHANNA KONSERT!
(tidigare/igår: 17 tim och 11 min kvar,yay)
Emelie kommer till mig och jag har fixat mig jättelänge,Påvägen
skriker vi "JAG SKA PÅ RIHANNA KONSERT OOMGG" och vi vi var jätte glada!
Inget kunde få oss att bli ledsena idag...eller?
vi sitter i globen och väntar ca 1 tim 30 min,Efter det händer dethär...


Ändrade tröja sen till en svart magtröja och på konserten ändrade jag till en Rihanna tröja om kostade 300...billigt?







Och så plockar dom undan allt...alla stack...Och måååånga grät...även jag och emelie ;'(
För ledsena

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Men guud! Ställde dom in den?? Fick ni pengarna tillbka då? Asså gud vad hemskt! Varför ställde dom in den föresten? Kram

2011-11-04 @ 11:33:33
URL: http://alexandrabystedt.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0