Måndag... -.-

Heei :-) Det var skola idag och .. Tråkigt du vet?
Vi hade hemkundkap idga och då gjorde vi Rulltårta med sylt och socker.
Men iaf,När jag kom hem så passadew jag på att fotta lite (ganska mycket)...
här är det jag gör på morgonen för att bli klar fort!
Jag köpte mina varor på:
1.Torrshampo,Schwarzkopf från Coop Forum.
Får håret att lukta gott och blir nässtan som nu nyss har duchat.
2.Deo,Dove gurka från Coop forum.
Luktar frächt.
3.Parfym,Rusta
En riktigt god och söt lukt!
Fräch på 1 min!

Och så vidare till mitt rum...Som kanske är klart om kanske 2/3 veckor...Vi ska ta bort dendär plankar (som typ håller upp något,venne vad)
och så ska vi ta bort allt på golvet,,lägga nytt golv och måla om väggarna ;) Ni får se när det är klart :D

Shiiiiitttt vad träden blommar! :-O
Sverige hade en kall vinter,Sen kom våren i 1 vecka och sen sommaren! <3 typ!?


Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: Ryssland.

2011-05-16 @ 21:08:59
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0