Förregår

I förregår var jag och shoppade lite med mamma!
vi köpte en sommaravslutningsklänning,adidas kofta,rosa converse,
jumpaskor,strumpor,beonces parfym heat och lite till! ;)
Just nu lyssnar jag på musik!
Idag är jag sjuuuk :( skit ont i huvet och benen från igår!!
Men kommer tillbaka imorgooonnnn <3
Lite roligt face,men så ser den ut! ;-)
Converse!!!!!! yaaayyy!

Och idrottsskor med något under dom som gör så man sringer snabbare och bra i tårna så dom är bekväma från stadium! (WARNING: man får lite ont i smalbenen).

''Mmmmm'' har önskat mig dendär i 100 år! Luskar sååå gott! ^^

Var tvungen tip att lägga upp den! ser sååå rolig ut på dneädr bilden så hahahah :-)

Det är faktist mycket roligare att shoppa med mamma än sj...Iaf inte om man har mkt pengar! men
med mamma så kan man ju bara peka och så får man! ;) iaf jag...
Men tack tack mamma!!!!!!!!!!!!!! <3 :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0