Fortfarande?

Vi hade studie dag!!!!
Meeeen..Tyvärr så är jag fortfarande sjuk..
bara så ni vet det.. haha! :-S
(Hittade min första komentar på fb:)
Saga Kaulitz Bergquist
Smaskar på en riskaka. Det är grejen det!

DAGENS VILL HA: ett större sovrum!!!!!
DAGENS KLÄDSEL: Svarta strumpbyxor med slitna jeansshorts och en lös tröja!
DAGENS FRISYR: Borstat och vårdat!
DAGENS LÅT: Perfect
DAGENS PLANER: Var med en kompis (ska sova nu)
DAGENS SAKNAD: Min katt måns (död)
DAGENS DUMMASTE: När det ser ut som att basister i tokio hotel hånglar med en mick... :s haha!
DAGENS MISSLYCKANDE: Att få igång DJ hero..
DAGENS DROG:
DAGENS KÖP: Godis..Hehe... :-P
DAGENS GODIS: 2 klubbor,6 rämmar, några patroner och lite skit... (onyttigt..)
DAGENS HUMÖR: Glad och sjuk...
DAGENS CITAT: "Jag tror jag får en tjock!!! (Chock)"
DAGENS ROLIGASTE: Skrattade så mycket så det kom snor på min mammas tröja... (sorry)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0