Dagens Test!

Tre saker jag inte förstår mig på: Hur Killarna i Tokio Hotel kan vara så heta,Hur man kan spela gitarr (man rör på fingrarna så fort) och Hur djur egentligen tänker.

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Musik skivor,kamera och Mobiler!

Tre saker jag gör just nu: Pratar i tellefon med min kompis lina,Skriver på datorn och håller på med mobilen!

Tre saker jag vill göra innan jag dör: träffa tokio hotel, Hoppa fallskärm och Skapa ett band.

Tre saker jag kan: Spela sims, Tokio hotel låtar, Gitarr på expert på rockband.

Tre saker jag inte kan: Göra en volt och landa på fötterna, Gilla Justin bieber och flyga

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Tokio hotel, Paramore, Flyleaf

Tre saker jag skulle vilja lära mig: Tyska,Gitarr och Hur man får en bra blogg!

Tre favoriträtter: Kräftor,Räkor och Smörgåstårta <3



Kommentarer
Postat av: Lina

Åhh kräftor som är så gott <3

2011-03-27 @ 14:56:56
URL: http://thelizy.blogg.se/
Postat av: .- Anna Mathisen fotografi -

Åh jag har varit riktigt galen i Tokio Hotel… Gick på deras konsert förra året, otroligt var det!! :'D

sv: Ja, precis! Lite vår i alla fall :)

2011-03-27 @ 22:08:35
URL: http://annamathisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0