"Prata Med Datorn"

hahahahahahaha! Jag blev omdöpt till ''Faktiskt Saga'' Sen! x) Tack då....
(Är inte säker att kom fram i rutan,men jag kopierar och kjlistar in för säkerhetsskull)

Datorn: Hej, det är jag som är Datorn! Hur många näsor har du?

Du: Lika många som dig

Datorn: Jaha.

Du: hur gammal är du?

Datorn: Jag vet inte exakt hur gammal jag är.

Du: Okej,ta reda på det då...

Datorn: Hur mår du idag?

Du: Absolut INTE bra! jag har en skit dag! (or not..)

Datorn: Jaha.

Du: Tror du på mig eller gud?

Datorn: Nej.

Du: Ingen?

Datorn: Vill jadu veta en sak?

Du: Jaa

Datorn: Ibland tror jag att jag är en giraff.

Du: OMTH!!!

Datorn: Vad heter du?

Samtalsämne: Samtalsämne...

Datorn: Jaha, vad trevligt.

faktiskt Saga: jag heter faktiskt Saga...

Datorn: Jaha, vad trevligt.

faktiskt Saga: Är allt Trevligt?

Datorn: Kanske det.

faktiskt Saga: Nu ska jag dra!

Datorn: Jag håller med.

faktiskt Saga: Hej då Datorn!

Datorn: Hej då! Jag ska också gå nu.

faktiskt Saga: Sure...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0