Packa packa packa...

Idag blir det tydligen inget speccielt inlägg..
Ska till småland och ska bara packa idag och sitta
i bilen och ha lång tråkigt...Eller inte?
Jag gillar faktist att åka bil...
Särskillt när det är mörkt ute! det är så mysigt!
har typ alldrig sommnat i bilen,bara när jag var lite yngre,typ 4-6 år haha x)
men idag tror jag att jag kommer sommna...om inte jag hittar mina hörlurar till mobilen så
jag kan ha min egen musik..För jag har ju  massor av bra låtar på skivor som vi kan ha i bilen.. :-)
Nä nu ska jag packa,hitta mobilsladden och tanka mer musik till den och öhmm...juste! laddaren..
Pappa slarvade bort allt -.-
Viktiga saker att ha med sig:
  • Mobil
  • Mobilladdare
  • Kläder
  • Parfym och Deo
  • tandborste
  • Hårborste
  • Smycken (why not) haha :)
  • om jag hade en bärbar dator så... :S Men får låna mammas/pappas ...
  • Näsdukar typ..
  • Handduk (för att bada,det kan man göra på öland! och det är nära)
  • penna,sudd papper...
  • Nintendo DS ''I''
  • Sovkläder ;-)
  • handväska,en såndär man har pengar i och pengar!!!!!!!!! yaay
  • Underkläder... (Såklart........)
  • batteriladdare,camera,videocameraaaaa!!!!!!!
  • har jag sagt Bikini?
  • Mobilhörlurar..
  • Säkert har jag glömmt det viktigaste nu vah??
Ska vara borta i 1 vecka..Så jaooo...Man kan ju ifs köpa saker där! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0