Här i småland!

Jag åker hit varje sommar!
Jag har nyss ätit körsbär!
Men inte nu,för jag sitter och dör av garv!
Jag skulle spotta och då kom min hund och precis så började de blåsa
lite så det kom I hennes öga! HAHAHAHHHAA!
när hon öppnade ögat igen så hade hon runt ögat! HAHA!
Jag kommer alldrg glömma hur kul det såg ut!! SHIT JAG DÖR AV GARV x)
Men iaf så kommer jag int emed bilder just nu!
Jag har fått lånat min mammas "HP Mini" haha ;)
Ska nog ut och leka med´min vovve x)
SNart kommer mina kosiner Robin,Filip och Tilda!
Haha x)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha,Saga då! ;P

Kan inte du sova här Lördag till Söndag? :D

Facebook chatten ?

2011-06-23 @ 14:23:08
URL: http://sskyttefanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0