Glömde säga att:

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Jag var i en ny skola idag och kollade på den!
den värkar mycket bättre än kulturama!
alltså Kunskapskolan! haha :-P
Skitnajs! man har skåp,får ha musik på lektionerna,får prata på dom
och så! Och om man vill ha det tyst finns det ett ''Tyst rum'' för alla som vill
ha det tyst!
Och så om jag har glömt att äta frukost på morgonen kan jag äta på Cafét där!
man börjar Sent och slutar tidigt!
man börjar typ 9 och slutar vid 2 :)
Men man har lite raster... Men hänger inte riktigt med
med dedär att man typ ska gå vidare till mttestället,senska/engelska stället och dedär med språk...hahaha :)

Jo juste! innan ...
jag har nu hittat mina sladdar jag sökte effter...
Eller inte..
men mobil laddaren hittade jag i en lådkartongminirosa sak typ...
Och dendär till camrean och så man laddar ner musik till mobilen fick jag låna av min bror...
Haha!
Ska åka snart till smålanddddd :)
Ska bli skitkul! Jag kan göra inlägg från pappas bärbara dator! :)
Onödigt:
Min mobil har slut på minne så jag kan inte tanka mer muksiiiikk :( FU**
Bilder från sommaravslutningen!
Suddig bild..men dedär är jag och Lina <3 :)
haha
Hade bråtton med att ta på mascaran..så ojojoj! kolla inte på den (Jag vet att du kollade) haha <3 Puss ;)
Jojusten,Molly,Min moprmor och morfars hund har klippt sig ;) skit söt <3
Här är hon innan hon klippte sig ;)
Molly är den snällllaasste,Sötaste,bästa hunden ever! haha <3
Ska dra snart ;) ♥
Hejdå 100 pussar och 101 kramar från
Zagii <3
Vi är framme ca 23:00 / 22:30 runt dom tiderna..beror på när vi sticker ^^ ♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Julia

ska börja på Kunskapskolan efter sommarlovet :) i vilken stad börjar du ?

2011-06-23 @ 20:02:38
URL: http://MessageFromMe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0