Phuket Graceland - Thailand - MISS <3<3 (saknar alltså)

Dethär hotellet i thailand är det
bästa hotellet man någonsin kan bo på!!!

Hotellet ligger nöra strand,har en BÄÄSTAAAA pool med spa och bar med supergoda
drinkar! min favvorit där var någon kokkosnöt med honung i <3
Här kommer de bästa med hotellet!
Beach Proximity  Beach Proximity : Below 50 ft. Downtown Proximity Downtown Proximity: Below 50 ft. Restaurant / Bar Restaurant / Bar
Type of Breakfast Type of Breakfast: American Buffet Hotel Size Hotel Size: Above 300 units Spa / Massage Spa / Massage
Business Center Business Center Swimming Pool Swimming Pool Fitness Center Fitness Center
Parking Parking Elevator Elevator Guided Tours Guided Tours
På julaftonen där hade vi någon julmiddag och julfest eller något!
JUSTE! den har en pool på taket också som är mysig!
ska tjata ihjäl mina föräldrar att vi ska DIT DIT DIT igen!

Från början ville inte jag åka dit,Jag blev skit sur (det var 2007)
var sååå känslig då,Men sen när vi väl var där var det sååååå coolt!
Det var de första landet jag åkte till (föruton finland då dah)!
Jag rekomenderar dedär hotelet till 100%
Åker hällre dit än tyskland! hiihi ;)))
Eller såklart.... :DDD

Kommentarer
Postat av: Chelsea

Gå gärna med i min dagensblogg tävling!

http://chelseanwobodo.blogg.se/2011/july/dagens-blogg-tavling.html#comment

2011-07-16 @ 15:54:23
URL: http://chelseanwobodo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0