Chattar med datorn!

Datorn: Hej! Är du en dator?

Du: Nej!

Datorn: Jo!

Du: nej...

Datorn: Varför inte? :(

Du: För jag är en mäniska! Tyvärr! :(

Datorn: :)

Du: Är det bra med?

Datorn: Det vet ingen.

Du: Nej du!

Datorn: Det trodde jag.

Du: Jaha!

Datorn: Ja.

Du: Har du sett min blogg?

Datorn: Ja.

Du: Zagii.blogg.se?

Datorn: Du är läskig.

Du: Varför?

Datorn: Därför att det står så i lagboken.

Du: Din egen vah?

Datorn: Nej, det din egen inte.

Du: Va?

Datorn: Gissa vad jag gjorde igår!

Du: chattade med någon annan?

Datorn: Nej.

Du: Åt en macka med marmelad och fisk?

Datorn: Ja, det är klart att en åt.

Du: du åt*

Datorn: Åt* jag?

Du: nej du åt

Datorn: Jag vet det.

Du: Värskar inte som det...

Datorn: Jo!

Du: nej

Datorn: Inte? Jag undrar en sak.

Du: Varför min blogg är så bra?

Datorn: Därför att någon bestämde det igår.

Du: Nej,Det var inte igår..

Datorn: Varför inte?

Du: Derför att

Datorn: Jag har en fågel hemma.

Du: Gissa vad jag gjorde i förregår?

Datorn: Kanske det.

Du: GISSA DÅ

Datorn: =)

Du: JAG FYLLDE ÅR

Datorn: Jaha, vad roligt för dig.

Du: Ja!

Datorn: Ja, kanske det.

Du: Vad gör du?

Datorn: Inget speciellt.

Datorn: Vad heter dina skor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0