Inte skrivirt på länge..

..jaja! som ni ser så har jag inte skrivit på min blogg på länge! men
det gör nog inget hoppas jag! :D det är så fullt upp när mnan ska skriva på sin andra blogg som jag
delar  med en kompis.. och effter jul..och nyår .. men jaja!
nu lovar jag att komma på G igen  :P
Här är iallafall lite bilder ifrån nyår!!!

Min pappa fottade mig precis när jag skulle säga en sak så då kom mina händer ivägen.. men den var ju ganska cool endå! :D


där har jag iallafall smink! :D och nu har jag äntligen fått igång att borsta håret varje dag!!


min och min bästis nyårs grej! Bada i snön,sedan hoppa i brännhett bad! :P


Har vi inte lika näsor? äh! bässtisar ska vara lika ^^>

Mitt i ett samtalsämne så  kommer PAPPA-razzi :-P


men jaja! tack och hejdå! skriver mer sen! imorgon eller maybe today :D

Kommentarer
Postat av: Sayek

Oj vad kallt!! :)

2011-01-06 @ 17:40:35
Postat av: Saga (zagii)

Haha :) Ja,det var faktist välldigt kalt!

2011-01-07 @ 23:01:54
URL: http://www.zagii.blogg,se
Postat av: Saga (zagii)

Haha :) Ja,det var faktist välldigt kalt!

2011-01-07 @ 23:02:05
URL: http://www.zagii.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0