Modell för en dag

Idag var jag modell! haha ;)
Jag blev sminkad skit fint och sen fottad! när man väntade fick
man skitgoda kakor och fruktkaameller,te och kaffe (och vatten) Mums! lyx!
när vi var klara där köpte vi alla bilderna! (25 bilder/mer kostar 3000:- och en bild kostar 500:- otroligt dyrtttt!)
men liksom,vad gör man för min skull! hahahah! ;) näe men mamma kunde inte stå emot! så vi köpte alla bilder!
har dom på min dator nu! När vi var klara gick vi till åhlens (stavning?) city och där köpte jag en superluktgod parfym i märket Lancôme, Mascara,ta bort smink kräm,ögonskyddkräm i samma märke (är på reklam just nu) den äger!
och då fick vi gratis en väska med anti rynt kräm (den tog mamma ;)) consealer,mascara,anti stress kräm och läppstift! Alla dom var i samma märke också! lancôme är en utav dom dyraste och bästa kändaste märkena som finns!
och när vi gick så gick vi tillbaka för att köpa en väska! det blev en björn borg väska för 700 kr ;)
Här kommer dom snyggaste modellbilderna! YAY!
















Komentera gärna villken bild ni gillar mässt! ;)
Är intresserad!
Puss och hej då ni som såg/lästa dethär inlägget! ;)

Modellen Zagii - haha ☺

Kommentarer
Postat av: Lina

Du är fin på alla zagii!!<333 du skulle bli en perfekt modell!!!

hoppas du hade kul idag :D love you ("systerkärlek") <3333333 :D

2011-08-26 @ 21:13:45
Postat av: Zagii

Aww,Tack gmn!

Hade jätte kul idag!

Love yah to syster! <3

2011-08-26 @ 21:21:48
URL: http://zagii.blogg.se/
Postat av: marina love ya

Alla bilderna var min favorit! De var jätte finna saga! <33333

2011-08-26 @ 21:27:40
Postat av: Fanny - Mina val, mina problem.

Fin du ee!!

2011-08-26 @ 21:44:01
URL: http://sskyttefanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0