Renoverar!

Vi har precis börjat renoveta huset! (förra söndagen)
Och vi är klara med mammas och pappas rum som är på nedevåningen nu!
Vi kanske börjar med köket sen...Vet inte när!
men först ska vi flytta min brorsas rum till mammas o pappas förra rum och så tar vi bort väggen mellan mitt och min brorsas rum så jag för störst rum 8-D!

Fortsätt läsa hela veckan,Nässta och näst nässta vecka!!!!!!!!!!
För snart laddar jag upp bild på mina föräldrars nya rum!
Sen på min brorsas rum!
SISST MITT!!!!!!!

Alltså..Nu har ni fått veta myycket om vad som händer här..
Men det är ju lite kul...haha! Vet inte vad jag kan skriva om..Kommer på snart............the sims 3........

:-) Faktist roligt! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0