Nyyyy blooogggiiissss!!!!!!!!!!!!

Tjaaa!
Det är saga!!
har nyss skapat en ny blogg och det är denhär!
Min gamla blogg börjar bli dålig!...
Okej..man får alldrig ge upp.. men iallafall                                           Zagii 4ever <3
kommer denhär bli 100% bättre!
---(Hoppas jag)---

 Jag ska visa en sak som är
sååå hiimla gulligt!!!!
och fantastiskt! Och roooligt! :DDDDDDDD  (Mina 4 gulliga killar i tokio hotel) <3
http://www.youtube.com/watch?v=70pSFqkuAik

här är klippet igen fast i en länk:
http://www.youtube.com/watch?v=70pSFqkuAik    



...där ser ni att dom är tvillingar,killar och inte ihop!  (tror alldrig att man skulle bli ihop med en utav sina bästisar som är ens egen bror)Söta som socker men sötare en det sötaste som finns! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
                                                              HiHiHi!
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0