Någon på min sida?

Alltså alla som går i skolan just nu..
tänker säkert: ÅÅÅH BARA MAN SLIPPER SKOLAN!
håller med! men jag tycker faktist att alla ska övertala
sina lärare att skolan inte bara ska vara tråkig! det ska vara kul! och
man ska samtidigt lära sig saker!.. Tíll ex: jobba samtidigt
man lyssnar på musik..Få ha till ex: DS,mobil eller andra saker
på rasterna på sitt eget ansvar och få ha goooddiiisss!
Lärarna är ju inga tandläkare..Jag tycker att dom ska vara snälla också!!!!!
näää det går ju inte! det finns du typ bara max 2/3 snälla lärare i varje skola
men man får endå alldrig vara sig själv i skolan....
AAAAAAAAALLLLLLLDDDDRRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!

...Effter hälgen eller lovet..                                 Zagii <3ver
Skola är ett fult ord!!!!!!!!!!!!! VÄRSTA SVORDOMMEN!!!!!!!!   !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vissa dagar är kul! men jag längtar till jullovet!!!!!! 8-)

Blir trött utav skolan! hinner inte göra andra saker en LÄÄÄÄÄXA LÄXA LÄXA LÄXA....
och varför ska dom bli så sura när man har glömt.. Inte för att min lärare blir det
men i många utav mina andra kompisars skolor...
Jobbbigtttt...... inget annat!<---------------Läxor.....
jaja! just nu äter jag lussebullar! ska lyssna på musik snart!
kommer lägga upp fler bilder på mig,lussebulle och andra saker idag
eller imorgon eller någon annan dag!!!  :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0