Hälgernas Inläg är ju alltid bäst!

Så nu är det hälg igen och har varit med axel
(Min kille) Och så kom jag ju på att jag ska till louise
imorgon och vi ska åka och shoppa,så dom kommer
till mig kl 11 på morgonen och hämtar upp mig!
Suuuppeerr Fuuunnnyyy! :-)
Ursäkta haha..men det är kul att shoppa..
Gissa vad jag mer gör.....
Uhmm..Samma sak som vanligt.. Lyssnar på musik
OCH PÅTAL OM DET .. så i fredags när jag kom hem från skolan
så hade mamma köpt julia osm jag redan slutat läsa för länge sedan..
okejl..slutade för 2 månader sedan..men mycket endå..
och så läste jag den och giiiissa vad?
mitt inlägg som jag skikat in hade kommit med..och jag
hade skikat in det för ganska länge sedan...
men det var ju superkul!
Hade skrivit om skivan Memento mori av bandet Flyleaf...
Just nu lyssnar jag på en tråkig låt.. (för har hört den 100 gånger..)
Again.. haha! köpte den på rockband och spelade den again and again!
Haha ^^ ... men iallafall så fick jag 2 nya tröjor utav Axel...
Och ursäkta att min blogg vart så konstig...
Vet inte vad som e problemet men ska fixa den sen...
Alltså då menar jag dedär att det inte är en bild där det står Zagii
och att inläggena är på fel sida och allt sådär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0